Niech liczby opowiedzą o mnie coś jeszcze:
Kilka
• 2 nagrody i wyróżnienia dla Agencji za wspólnie zrealizowane projekty,
• dwuletni zagraniczny coaching marketingowy z konsultantem GVA Grimely,
• 1 międzynarodowa akcja PR z finałem na maratonie w Londynie.
Kilkanaście
• pełnych reportaży i artykułów specjalistycznych,
• od 12 lat w marketingu i PR,
• od 2003r. stanowiska menedżerskie.
Kilkadziesiąt
• kampanii reklamowych, zaprojektowanych z Agencjami Reklamowymi i Domami Mediowymi,
• stron samodzielnie projektowanych i przeprowadzanych badań Mystery Shopping i satysfakcji Klienta.
Kilkaset
• wydrukowanych szpalt spod mojego pióra w ramach PR w gazetach w całym kraju,
• zaprojektowanych reklam z Agencjami Reklamowymi,
• stron przygotowanych raportów z badań (między innymi dla 3 największych właścicieli sieci centrów handlowych w Polsce),
• godzin przepracowanych przy analizach rynkowych, badaniach marketingowych i na tej podstawie pisaniu briefów dla Agencji,
• napisanych briefów.
Kilka tysięcy
>1000:
• publikacji PR we wspólnej pracy z Agencjami PR,
• stron strategii przygotowanych dla różnych Klientów.
Ok. 10 000:
• stron przeanalizowanych badań marketingowych (Exit Poll, Ad Tracking, Mystery Shopping).
Moja Droga z zakresu „psyche”
Skończyłam akredytowany program edukacji w zakresie prowadzenia zawodowego coachingu bazujący na narzędziach wywodzących się ze zbadanych naukowo koncepcji psychologicznych: psychologii humanistycznej, poznawczo-behawioralnej, a także zarządzania
Odbyłam również szkolenia, warsztaty i uczestniczyłam w zajęciach z różnych technik psychoterapeutycznych, takich jak:
- Terapia Gestalt,
- NVC (Komunikacja bez przemocy);
- Praca z symboliką ciała i terapią tańcem;
- Terapia oddechowa Collina Sissona;
- Terapia systemowa;
- Terapia zorientowana na proces;
- Terapia ericsonowskia.
- Krótkoterminowa terapia psychodynamiczna.
Moja Droga w biznesie
- Zaczynałam w latach 90-tych jako dziennikarz Gazety Wyborczej. Pisuję do teraz w różnych magazynach.
- Jako manager zarządzałam komunikacją Public Relations i marketingową kilku znanych marek, m.in. Murapol, sieć outletów Fashion House/obecnie: Designer Outlet Center.
- Wygrałam konkurs na managera marketingu IKEA.
- Jako ekspert w komunikacji przeprowadziłam konsulting kilkudziesięciu firm z różnych sektorów i branż.
- Przygotowana przeze mnie strategia marketingowa wygrała przetarg na obsługę reklamową sieci centrów handlowych.
- Budowałam strategie komunikacji wielu marek. Min. przeprowadziłam rebranding (czyli odświeżenie marki) największej w Polsce kliniki medycyny estetycznej – Skin Laser Lubelscy.
- Ciekawostka o mnie: przetłumaczyłam i zredagowałam kilka książek dla wydawnictw, m.in. z teorii ograniczeń.
Z zakresu psyche:
Moja droga w biznesie:
Poszukując swojej drogi zawodowej, odbyłam szkolenia, warsztaty i zajęcia z różnych technik psychoterapeutycznych. Jeśli interesuje Cię jakich, to są to:
- Terapia Gestalt,
- NVC (komunikacja bez przemocy);
- Praca z symboliką ciała i terapią tańcem;
- Terapia oddechowa Collina Sissona;
- Terapia systemowa;
- Terapia zorientowana na proces;
- Terapia ericsonowskia.
- Krótkoterminowa terapia psychodynamiczna.
- Zaczynałam w latach 90-tych jako dziennikarz Gazety Wyborczej. Pisuję do teraz w różnych magazynach.
- Zarządzałam komunikacją Public Relations i marketingową kilku znanych marek, m.in. Murapol, sieć outletów Fashion House/obecnie: Designer Outlet Center.
- Wygrałam konkurs na managera marketingu IKEA.
- Jako ekspert w komunikacji przeprowadziłam konsulting kilkudziesięciu firm z różnych sektorów i branż.
- Przygotowana przeze mnie strategia marketingowa wygrała przetarg na obsługę sieci centrów handlowych.
- Przeprowadziłam rebranding (czyli odświeżenie marki) największej w Polsce kliniki medycyny estetycznej – Skin Laser Lubelscy.
Jakim jestem coachem?
Jestem certyfikowanym trenerem i coachem w nurcie głębokim. Oznacza to, że w procesie coachingowym pracujemy nad zmianą na różnych poziomach. Docieramy do źródeł ograniczeń, jeśli takie się pojawiają i wyzwalamy ukrytą nieraz głęboko energię motywacji, która jest motorem skutecznych zmian.
Masz ochotę na wspólną przygodę?
Ty i ja, czyli o co chodzi w coachingu?
Chcesz poczuć przedsmak tego, co możemy razem? Opowiem Ci z przyjemnością, kim są dla mnie moi Klienci. Kim Ty jesteś, gdy przychodzisz do mnie na sesję. >>